Ljudem, ki hujšajo, pogosto svetujejo, da naj jedo 5 obrokov dnevno. A nove razsikave kažejo, da to ni učinkovita metoda. Preverite.

Ali pri hujšanju res potrebujemo 5 obrokov dnevno? 1 od 2

Ko hujšate, jejte z beljakovinami bogate obroke trikrat na dan. (Photoxpress)

Trije obroki dnevno so učinkovitejša metoda hujšanja

Raziskovalci z Univerze Purdue v Indiani so z najnovejšo raziskavo ugotovili, da ljudje s prekomerno težo občutijo manj lakote, če uživajo le tri obroke dnevno v primerjavi s šestimi obroki. Prehrana v tem primeru je bila nizkokalorična in visoko beljakovinska.

Kako so naredili raziskavo?

Raziskovalci so 27-im moških s prekomerno težo naključno razvrstili v dve skupini. Obe skupini sta 12 tednov uživali prehrano z visokim vnosom beljakovin ali z normalnim vnosom beljakovin.
Ena skupina je uživala 3 obroke na dan vsakih 5 ur, druga pa 6 obrokov na dan vsaki 2 uri. Vsaka skupina je tako jedla 3 dni zaporedoma, nato pa sta zamenjali število dnevnih obrokov.

Ali pri hujšanju res potrebujemo 5 obrokov dnevno? 2 od 2

Boštjan Šifrer je strokovnjak za izgubo telesne teže in zdravo prehrano. Obiščite njegovo spletno stran www.vitalno-telo.si

Po treh obrokih dnevno so bili bolj siti

Skupina, ki je imela vnos beljakovin normalen, pogostost uživanja obrokov ni imelo vpliva na apetit. Raziskovalci pa so ugotovili, da so bili moški, ki so uživali dieto z visokim vnosom beljakovin z le tremi obroki dnevno, proti večeru in pozno ponoči bolj siti.

Spremljajte naše objave na Facebooku.

Preberite si še

Komentarji