Obroka pred in po treningu sta zelo pomembna. Z obrokom pred treningom si zagotovimo dovolj energije za intenzivno vadbo. Z obrokom po treningu pa napolnimo izpraznjene glikogenske zaloge, nahranimo utrujene mišice in pospešimo regeneracijo. Zato je zelo pomembno, kako sta ta dva obroka sestavljena.

Hujšanje je pogosto neuspešno zaradi upočasnjenega metabolizma. Nekateri ljudje imajo po naravi počasnejšo prebavo, nekateri pa jo upočasnijo s svojim življenjskim slogom in prehranskimi navadami. Na srečo ni dolgoročno nič izgubljeno, saj lahko že z majhnimi spremembami poženemo naš metabolizem v tek.

Če ste kadarkoli hujšale, ste verjetno slišale in prebrale ogromno nasvetov, s katero vadbo boste najhitreje izgubile telesno maščobo. Žal je veliko teh nasvetov napačnih in človek pogosto obupa, še preden doseže željeni cilj. V naslednjem članku vam bomo navedli najpogostejše mite o vadbi in hujšanju.

Vreme 05.07.

jasno
20 | 36 delno oblačno plohe
Pon 06.07
21 | 37 pretežno jasno
Tor 07.07
21 | 35 delno oblačno dež
Sre 08.07
18 | 26 pretežno oblačno dež
Čet 09.07
Popoldne, zvečer in ponoči bo pretežno jasno.